Ref:

bool(false)

Wishlist Το Καλάθι Μου
0item(s)

Δεν υπάρχουν προϊόντα στο Καλάθι Αγορών σας!

Product was successfully added to your shopping cart.

Πολιτική Επιστροφών

Για κάθε ζήτημα υποστήριξης μετά την πώληση, αλλαγής, αντικατάστασης ή επιστροφής προϊόντος, εγγύησης προϊόντος, ακύρωσης παραγγελίας, υπαναχώρησης και κάθε σχετική ερώτηση, επικοινωνήστε μαζί μας στο e-mail: [email protected] ή στο τηλ. (+30) 2103800058. Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση λειτουργεί Δευτέρα - Τετάρτη 09:00-17:00, Πέμπτη - Παρασκευή 09:00-18:00 και Σάββατο 09:00-15:00 τις εργάσιμες ημέρες.

Παρακαλούμε να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά τον χειρισμό των προϊόντων. Σε περίπτωση που το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί πλυθεί ή υποστεί οποιαδήποτε άλλη διαδικασία καθαρισμού από εσάς, παρουσιάζει φθορές, λεκέδες, ελλείψεις ή/και άλλες αλλοιώσεις (π.χ. στο χρώμα, στα παρελκόμενα), ενδέχεται να μην γίνει δεκτό προς επιστροφή.

Ακύρωση Παραγγελίας

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας χωρίς καμία επιβάρυνση, εφόσον τα προϊόντα δεν έχουν παραδοθεί προς αποστολή στη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών. Αν ακυρώσετε την παραγγελία σας μετά την παράδοση των προϊόντων προς αποστολή, τότε επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής από το Happy2shop προς τον χώρο σας καθώς και τα έξοδα για την επιστροφή των προϊόντων στο κατάστημά μας.

Επικοινωνήστε με το κατάστημα μας στο τηλ. (+30) 2103800058, e-mail: [email protected] για την ακύρωση της παραγγελίας και την επιστροφή των χρημάτων σας (εφόσον έχετε καταβάλει την αξία των προϊόντων). Σε οποιαδήποτε περίπτωση δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων με το μέσο που χρησιμοποιήσατε στην αρχική συναλλαγή, η επιστροφή των χρημάτων σας, θα γίνεται, κατόπιν συνεννόησης, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό σας και επιβαρύνεστε με τυχόν έξοδα χρηματικής μεταφοράς (εντολέα και δικαιούχου) από διαφορετική τράπεζα.

Αλλαγές Προϊόντων

Αν επιθυμείτε να αλλάξετε κάποιο προϊόν πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση και να συνοδεύεται από τα πρωτότυπα παραστατικά πώλησης (απόδειξη – τιμολόγιο). Τα προϊόντα επιστρέφονται στην κατάσταση και τη συσκευασία που παραδόθηκαν με όλα τα παρελκόμενα (π.χ. υλικά συσκευασίας, καρτελάκια, εγχειρίδια χρήσης κ.α.), όπως ακριβώς ήταν όταν τα παραλάβατε.

Αλλαγές δεν γίνονται δεκτές: i) σε αγαθά που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων, ii) σε αγαθά τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, iii) σε σφραγισμένες ηχητικές εγγραφές ή σφραγισμένες εγγραφές βίντεο ή σφραγισμένο λογισμικό για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση, iv) σε αγαθά που παρουσιάζουν ελλείψεις (ταμπελάκια/παρελκόμενα, εγχειρίδια χρήσης, παραρτήματα, εξαρτήματα κ.ο.κ.) ή φθορές (κατεστραμμένη συσκευασία κλπ) ή έχουν χρησιμοποιηθεί, πλυθεί κ.ο.κ..

Διαδικασία Επιστροφής Προϊόντος: Αφού συσκευάσετε το προϊόν, εφόσον έχει αποσυσκευασθεί, με τα υλικά συσκευασίας του, εσωκλείστε το παραστατικό πώλησης (απόδειξη/τιμολόγιο αγοράς). Κατόπιν στείλτε το προϊόν στο Happy2shop, οδός Γεωργίου Γενναδίου, αριθ. 6, Τ.Κ. 10678 ή παραδώστε το αυτοπροσώπως.

Κάθε προϊόν που επιστρέφετε θα πρέπει να συνοδεύετε από την φόρμα επιστροφής με συμπληρωμένο τον αριθμό παραγγελίας κατά την αρχική σας παραγγελίας καθώς και τον κωδικό του προϊόντος που είχατε παραγγείλει και την απόδειξη αγοράς φωτοτυπία. Εκτυπώστε την φόρμα επιστροφής που θα βρείτε  ΕΔΩ και αποστείλετε μαζί με το προς επιστροφή προϊόν.

Διακρίσεις ανάλογα με τον λόγο της αλλαγής

  1. Προϊόντα με ελαττώματα ή εσφαλμένη αποστολή

Σε περίπτωση που παραλάβατε από το κατάστημά μας ελαττωματικό προϊόν ή προϊόν που δεν παραγγείλατε, επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλ. (+30) 2103800058 ή στο e-mail: [email protected], ώστε να σας συμβουλέψουμε για τις δυνατότητες αλλαγής / αντικατάστασης ή επιστροφής του προϊόντος.

Συνιστάται να ελέγχετε κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας, την κατάσταση των προϊόντων για τη διαπίστωση τυχόν ελαττωμάτων και να ενημερώνετε το Happy2shop αμέσως εφόσον εντοπίσετε κάποιο ελάττωμα.

Σε περίπτωση επιστροφής αποδεδειγμένα ελαττωματικού προϊόντος και εντός διαστήματος 14 ημερών, τα έξοδα επιστροφής (αν υπάρχουν) επιβαρύνουν εμάς.

Τέλος σημειώστε, ότι προϊόντα τα οποία επιστρέφονται και λειτουργούν κανονικά επιβαρύνονται με έξοδα ελέγχου, ενώ τυχόν έξοδα επιστροφής και επαναποστολής βαρύνουν εξ ολοκλήρου τον πελάτη.

  1. Προϊόντα χωρίς ελαττώματα

Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε ένα προϊόν που προμηθευτήκατε από το Happy2shop με κάποιο άλλο, επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλ. (+30) 2103800058 ή στο e-mail: [email protected] ώστε να σας ενημερώσουμε για τη διαδικασία και τις προϋποθέσεις αλλαγής. Σε περίπτωση αλλαγής μη ελαττωματικών προϊόντων επιβαρύνεστε με όλα τα έξοδα μεταφοράς.

Εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε λαμβάνοντας πίσω την αξία τους μπορείτε να ασκήσετε το Δικαίωμα Υπαναχώρησης για το οποίο ισχύουν οι παρακάτω όροι και προϋποθέσεις.

Δικαίωμα υπαναχώρησης

Αν είστε καταναλωτής τότε δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση εντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς να δώσετε οποιαδήποτε εξήγηση.

Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες από την επομένη της ημέρας που εσείς αποκτήσατε, ή ένας τρίτος διάφορος του μεταφορέα και υποδειχθείς από εσάς απέκτησε τη φυσική κατοχή των αγαθών.

Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να ενημερώσετε την επιχείρηση HAPPY2SHOP.GR, που εδρεύει στον δήμο Αθηναίων Αττικής, οδός Γεωργίου Γενναδίου, αριθ. 6, Τ.Κ. 10678, ΑΦΜ 053547990, e-mail: [email protected], για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με μια ξεκάθαρη δήλωση (π.χ. επιστολή που θα σταλεί με ταχυδρομείο ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο). Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης, χωρίς να είναι υποχρεωτικό.

Για να τηρήσετε την προθεσμία υπαναχώρησης, είναι αρκετό να στείλετε τη δήλωσή περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησής σας πριν λήξει η προθεσμία υπαναχώρησης. Τα προϊόντα που αγοράστηκαν πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση συνοδευόμενα από το σχετικό παραστατικό (απόδειξη - τιμολόγιο) πώλησης.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει στις ακόλουθες περιπτώσεις: i) στην προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων, ii) στην προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση (π.χ. προϊόντα ένδυσης όπως εσώρουχα, κορσέδες, κάλτσες, καλσόν καθώς και άλλα είδη προσωπικής φροντίδας & υγιεινής όπως ξυριστικές, κουρευτικές, αποτριχωτικές μηχανές, κρέμες, καλλυντικά, αρώματα, συσκευές μασάζ, ζώνες αδυνατίσματος, ακουστικά βαρηκοΐας, ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες κλπ), iii) στην προμήθεια σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση.


Συνέπειες της υπαναχώρησης

Εάν υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε όλα τα χρήματα που λάβαμε από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης άλλος από τον οικονομικότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που εμείς προσφέρουμε), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθούμε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση (δηλ. από την ημέρα που θα λάβουμε τη δήλωση υπαναχώρησης). Θα εκτελέσουμε την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν εσείς έχετε συμφωνήσει ρητώς για κάτι διαφορετικό· σε κάθε περίπτωση, δεν θα σας χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων, παρά μόνο εφόσον εσείς προτείνετε διαφορετικό μέσο επιστροφής των χρημάτων σας (από αυτό που χρησιμοποιήσατε στην αρχική συναλλαγή) οπότε και θα επιβαρύνεστε με τυχόν έξοδα χρησιμοποίησης από την Επιχείρηση μας του διαφορετικού αυτού μέσου, τα οποία (έξοδα) θα αφαιρούνται από το προς επιστροφή ποσό. Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα αγαθά ή μέχρις ότου εσείς παράσχετε αποδείξεις ότι στείλατε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο. Εσείς οφείλετε να στείλετε πίσω τα αγαθά, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που μας δηλώσατε ότι υπαναχωρείτε από την παρούσα σύμβαση. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν στείλετε πίσω τα αγαθά πριν από τη λήξη της περιόδου των 14 ημερών. Εσείς θα επιβαρυνθείτε με την άμεση δαπάνη επιστροφής των αγαθών. Εσείς φέρετε ευθύνη μόνο για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών προκύψει από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιορίσετε τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των αγαθών. Ο αναγκαίος χειρισμός διενεργείται υποχρεωτικά με τρόπο με τον οποίο θα σας επιτρεπόταν σε οποιοδήποτε φυσικό κατάστημα.



Μείωση αξίας αγαθών

Μη απαραίτητος χειρισμός από τον Πελάτη

Μείωση αξίας αγαθού

Καταστροφή συσκευασίας προϊόντος

30%

Απώλεια παρελκομένων

50%

Χρήση παρελκομένων (γυαλιά 3D, ακουστικά, βάσεις στήριξης κ.λπ.)

55%

Απώλεια συνοδευτικών εγγράφων (εγγύηση/registration form, εγχειρίδιο χρήσης)

20%

Θέση σε λειτουργία (εκτυπωτές, πολυμηχανήματα, laptop, tablet, desktop, smartphones, φωτογραφικές μηχανές, τηλεοράσεις, αξεσουάρ, όπως βάσεις στήριξης κ.λπ.)

40%

Επιτοίχια εγκατάσταση προϊόντος

55%

Καταχώριση ηλεκτρονικής συσκευής (registration) στα στοιχεία του Πελάτη

100%


Ειδικότερα για την επιστροφή προϊόντων και χρημάτων:

α) Επιστροφή χρημάτων:

Ειδικά για τις περιπτώσεις της πληρωμής από εσάς με αντικαταβολή ή σε οποιαδήποτε περίπτωση δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων με το μέσο που χρησιμοποιήσατε στην αρχική συναλλαγή, η επιστροφή των χρημάτων σας, σε οποιαδήποτε περίπτωση, θα γίνεται, κατόπιν συνεννόησης, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό σας.

Επισημαίνεται ότι σε περίπτωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση πώλησης μερικών μόνο από τα προϊόντα που αγοράσατε από το Happy2shop, θα σας επιστρέψουμε τόσα από τα έξοδα παράδοσης που καταβάλατε, όσα αντιστοιχούν αναλογικώς στην ποσότητα, στον όγκο και στο βάρος των επιστρεφόμενων αγαθών.

β) Επιστροφή προϊόντων:

Τα προϊόντα που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα συνοδεύονταν από το νομίμως εκδοθέν παραστατικό πώλησης (απόδειξη – τιμολόγιο). Για να επιστρέψετε προϊόντα που αγοράσατε από το Happy2shop, θα πρέπει υποχρεωτικά να διατηρείτε στην κατοχή σας το πρωτότυπο παραστατικό ώστε να μας το αποστείλετε. Τα προϊόντα επιστρέφονται στην κατάσταση και τη συσκευασία που παραδόθηκαν με όλα τα παρελκόμενα (π.χ. υλικά συσκευασίας, καρτελάκια, εγχειρίδια χρήσης κ.α.), όπως ακριβώς ήταν όταν τα παραλάβατε.

Διαδικασία: Αφού συσκευάσετε το προϊόν, εφόσον έχει αποσυσκευασθεί, με τα υλικά συσκευασίας του, εσωκλείστε το παραστατικό πώλησης (τιμολόγιο - απόδειξη) καθώς και σχετικό έγγραφο υπαναχώρησης. Κατόπιν στείλτε τα προϊόντα με χρέωση αποστολέα στην επιχείρηση HAPPY2SHOP.GR, οδός Γεωργίου Γενναδίου, αριθ. 6, Τ.Κ. 10678 – Αθήνα. Προτείνεται για την αποστολή η χρησιμοποίηση της εταιρείας courier που σας παρέδωσε το προϊόν. Εναλλακτικώς μπορείτε να παραδώσετε αυτοπροσώπως τα Προϊόντα στο φυσικό μας κατάστημα.

Εφόσον δεν τηρηθεί η ως άνω διαδικασία ή δεν πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις για να γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντος, τότε αυτό θα επιστρέφεται στον καταναλωτή, ο οποίος θα επιβαρύνεται με τα έξοδα συσκευασίας και εκ νέου αποστολής σε αυτόν.

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων αλλαγών / υπαναχωρήσεων από τον καταναλωτή, η Επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντος, λόγω κατάχρησης του δικαιώματος υπαναχώρησης / αλλαγής των προϊόντων μας. Σε αυτήν την περίπτωση ο καταναλωτής επιβαρύνεται με τα τυχόν προκύπτοντα έξοδα εξαιτίας της καταχρηστικής άσκησης των δικαιωμάτων του.

Πολιτική αντιμετώπισης παραπόνων

Για κάθε ερώτηση, διευκρίνιση και κάθε άλλη απορία ή ζήτημα σχετικό με τη λειτουργία και τη χρήση του Happy2shop, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στο τηλ. (+30) 2103800058 ή να στέλνετε e-mail στη διεύθυνση [email protected]. Το εξειδικευμένο προσωπικό μας παραμένει δίπλα σας ανά πάσα στιγμή έτοιμο να σας ακούσει και να αντιμετωπίσει προβλήματα και παράπονα που τυχόν ανακύπτουν σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες και τα προϊόντα μας.

Post your comment

Happy2Shop